Увага!
- Письмові завдання виконувати в робочому зошиті.
- Фото виконаних завдань надсилати для перевірки на електронну адресу nataly.mieh@gmail.com до вказаної в завданні дати.
- Роботи, надіслані після вказаного терміну НЕ ПЕРЕВІРЯЮТЬСЯ і НЕ ОЦІНЮЮТЬСЯ.
- В темі електронного листа обов'язково вказувати клас, прізвище та номер уроку.
Підручник | Матеріали до уроку | Завдання | Термін виконання |
---|---|---|---|
Ознайомтесь з життям і творчістю Генріка Ібсена (с.210-212) | Запишіть і запам'ятайте: Ознаки "нової" драми 1.У центрі уваги душевні переживання людини, морально-філософські проблеми епохи, показ трагедії життя. 2.Зіткнення різних ідей, духовні суперечності героїв. 3.Герой - особистість, уособлення епохи. 4.Відтворення атмосфери часу. 5 Глядач упізнає себе, долучається до внутрішньої дії, переживає, мислить разом з героями. 6.Узагальнюючий зміст. 7.Усі персонажі важливі. 8.Показ на сцені різних соціальних прошарків. 9.Чіткий поділ творів на комедію, трагедію та драму. 10.Виникнення трагікомедії. 11.Головна ознака театру: відкритий фінал, який спонукає до роздумів, дискусій. Роль Ібсена, ібсенізм Засновником "нової"драми був Г. Ібсен. Його новаторський метод у драматургії XIX-початку XX століття називають ібсенізмом. В основі художніх принципів ібсенізму лежить дискусійність порушених у творі проблем і зображення актуальних для сучасників конфліктів, намагання пояснити - проаналізувати - різкі повороти в долях своїх героїв, виходячи із соціальних причин. Увага акцентувалась не на зовнішньому драматизмі обставин, а на внутрішньому конфлікті в душах героїв. | Прочитайте першу дію п'єси "Ляльковий дім" (с.214-224) | До 16.03.2023. |
Підручник | Матеріали до уроку | Завдання | Термін виконання |
---|---|---|---|
Повторіть матеріал підручника ст.191-205. | Літературний диктант 1. Що наштовхнуло Гоголя на написання повісті "Шинель"? 2. Коли та у зв'язку з чим у Башмачкіна з'явилась ідея придбати нову шинель? 3. Назвіть вартість пошиття нової шинелі. 4. Слільки грошей було у Башмачкіна? 5. На які жертви Башмачкін пішов заради здійснення мрії? 6. Як вплинуло на героя прагнення пошити шинель? 7. Розкажіть про поведінку Акакія Акакійовича у новій шинелі. 8. Як до втрати шинелі Башмачкіним поставились чиновники, будочник? 9. Кого з персонажів творів, вивчених у попередніх класах, нагадує "значна людина", до якої звернувся по допомогу Фкакій Акакійович? 10. Що спричинила розмова Акакія Акакійовича з поважною людиною? 11. Який спадок залишив по собі Башмачкін? 12. Як відреагували на сумну подію в департаменті? | Поміркуйте "Чому Гоголь порівнює Башмачкіна з мухою?" (усно) | До 09.04.2023. |
Підручник | Матеріали до уроку | Завдання | Термін виконання |
---|---|---|---|
Прочитайте повість М.Гоголя "Шинель" (ст.192-205) | Запишіть і запам'ятайте Особливості сюжету і композиція повісті Ексозиція - історія обрання імені для героя, його портрет і робота в департаменті. Зав'язка - виникнення ідеї пошити нову шинель або полагодити стару. Розвиток дії - відвідування Башмачкіним кравця Петровича, збирання коштів на шинель, перший вихід у обновці, відвідування іменин. Кульмінація - крадіжка нової шинелі. Розв'язка - марні намагання героя повернути шинель; смерть Башмачкіна. Епілог - фантастична історія про привида чиновника. який шукає свою шинель. Оповідь у "Шинелі" ведеться від першої особи. Художні засоби: портрет, деталі інтер'єру помешкання, у якому проживає герой, сюжет, гра слів, каламбури та інші засоби комічного, які наводять на думку, що перед нами - "маленька людина", яка, з одного боку, викликає співчуття, а з іншого - певний осуд. Висновок - нашого героя вбиває не лише й навіть не стіільки втрата шинелі, скільки людська байдужість, жорстокість, беззахисність простої людини перед бюрократичною машиною. На жаль, подібні проблеми актуальні досі. Перегляньте художній фільм "Шинель" | Прочи тайте літератур ний коментар до повісті М.Гоголя "Шинель" ст.191-192 | До 03.03.2023. |
Підручник | Матеріали до уроку | Завдання | Термін виконання |
---|---|---|---|
Прочитайте п'єсу М.В.Гоголя "Ревізор" (ст.170-190) | Запишіть і запам'ятайте: Композиційний план комедії 1. Зав'язка. Повідомлення про приїзд ревізора. 2. Розвиток дії: а) розпорядження городничого чиновникам; б) новини з готелю; в) візит городничого до ревізора; г) огляд Хлестаковим богоугодних закладів; д) Хлестаков у домі городничого; е) парад чиновників та скарників; ж) сватання Хлестакова. 3. Кульмінація. Брехливе хвастання Хлестакова і торжество городничого. 4. Розв'язка: а) лист Хлестакова Тряпічкіну; б) повідомлення про приїзд справжнього ревізора. Характеристика Хлестакова Хлестаков, на думку М.В.Гоголя, найголовніший персонаж п'єси. Він - не ревізор, але й не авантюрист, що свідомо обманює навколишніх. Як говорить у ремарках Гоголь, молодий чоловік "без царя в голові", дещо наївний і щиросердний. Він сам ледь не непритомнів, коли брехав, і вже сам майже вірив тому, що говорив. Хлестаков - геній брехні. Гоголь глибоко розкриває багатоплановіть характеру головного героя: зовні звичайний, непоказний, порожній, а внутрішньо - талановитий фантазер, у сприятливій ситуації перевтілюється у господаря становища. Засоби комічного у комедії: Контраст бажаного та реального в описі життя Хлестакова, поєднання в його поведінці нібито різних людей; текст уголос і вбік; промовисті прізвища героїв; іронія, гіпербола, саморозвінчання; накладки текстів, плутання персонажів у прислів'ях; натяки; гротеск брехні героя - фантастичне поєднання страшного та смішного; "вибух відвертості" Хлестакова у листі Тряпічкіну. | Прочитайте літерату ний коментар до комедії "Ревізор" ст.168-169 | До 23.02.2023. |
Підручник | Матеріали до уроку | Завдання | Термін виконання |
---|---|---|---|
Прочитайте літературний коментар до комедії "Ревізор" (ст.168-169). | Перегляньте презентацію "М.Гоголь. Біографія" | Поміркуйте "Чому Гоголь був шокований реакцією глядачів на прем'єру "Ревізора"?" | До 22.02.2023. |
Підручник | Матеріали до уроку | Завдання | Термін виконання |
---|---|---|---|
Прочитайте повість Бальзака "Гобсек" (с.146-163) | 1. Перегляньте презентацію "Людська комедія" Оноре де Бальзака https://www.youtube.com/Запишіть і запам'ятайте: Повість "Гобсек" входить до циклу "Етюди про звичаї" | Підготувати стислий переказ повісті "Гобссек" Бальзака | До 08.02.2023. |
Підручник | Матеріали до уроку | Завдання | Термін виконання |
---|---|---|---|
мамеріал підручника с. 10- 70. | 1. Перегляньте записи в зошиті за жовтень, листопад, грудень. 2. Повторіть літературні терміни з конспектів у зошиті за жовтень, листопад, грудень. 3. Перевірте, чи всі домашні , самостійні і контрольні роботи були виконаані і вислані на перевірку. | Відішліть на перевірку ще не виконані вами роботи | До 29.12.2022. |
Підручник | Матеріали до уроку | Завдання | Термін виконання |
---|---|---|---|
1.Запишіть і запам'ятайте: Проблематика твору - виховання; - знедолене дитинство; - соціальна нерівність та несправедливість; - злочинність, "соціальне зло" суспільства; - добро і зло. Риси авантюрно-пригодницького роману у творі 1. Стрімкість розвитку подій. 2. Загострення пристрастей. 3. Викрадення і переслідування. 4. Таємниці та загадки, їх розв'язки. 5. Щасливий фінал. 2. Перегляньте художній фільм, знятий за романом Ч. Діккенса "Пригоди Олівера Твіста" 3. Виконайте літературний диктант 1. За який злочин був покараний у робітному домі одиночним ув'язненням Олівер Твіст? 2. Чому Олівер Твіст утік від мстера Сауерберрі? 3. Хто познайомив Олівера Твіста із Феджіном? 4. Через що дуже непокоївся Олівер Твіст, коли Ненсі викрала його й повернула до злочинців? 5. Кого з персонажів роману постійно супроводжує собака? 6. Як Олівер Твіст опинився у будинку місіс Мейлі? 7. Хто такий Монкс? 8. Яку річ викупив Монкс у місіс Бамбл? 9. Чому Ной і Шарлотта втекли від містера Сауерберрі? 10. Хто вбив Ненсі? 11. Як загинув Сайкс? 12. Чому Роза довгий час не погоджувалася стати дружиною Гаррі? | Виконайте літератур ний диктант. | До 28.12.2022. |
Запишіть і запам'ятайте:
"Діккенс мав два великі таланти - вміння писати смішно та вміння зображувати жахливе",- Г.К.Честертон.
Книга "Пригоди Олівера Твіста" стосується саме другого таланту. І справді, в романі показані похмурі картини вад англійського суспільства (система робітних домів, побут злодіїв, , їхні звичаї, жорстокі і аморальні).
Персонажі роману поділяються на героїв і лиходіїв, причому перші обов'язково піднесено ідеальні, безгрішні та правдиві, а другі - зловісні, похмурі, маніакальні.
Олівер Твіст - маленький хлопчик, чутливий і м'який, але злочинне середовище, всупереч логіці та здоровому глузду, ніяк не впливає на його чисту душу. Письменник сповідує просвітницький ідеал природженої доброти, яку випробовування не псують.
Носіями добра у творі є: стара леді на фермі, старий сторож, містер Браунлоу, доктор Лосберн, містер Грімуїнг, володар книгарні , місіс Мейлі, міс Роза Мейлі, Гарі Мейлі. Їх об'єднують одні і ті самі риси: жертовність, сентиментальність, чутливість, м'яка неагресивна вдача й добрий гумор. Вони милі, приємні люди, які вміють співчувати й відгукуватись на чужий біль.
Позитивним героям протистоять негідники: місіс і містер Бамбл, місіс Мен, повитуха Саллі,, сажотрус Гемфілд, трунар Сауербері Ной Клейпол, Шарлота, Джо Даукінс, Фейгін, Білл, Сайкс, Монкс.
Перегляньте художній фільм, знятий за романом
Ч. Діккенса "Пригоди Олівера Твіста"
Складіть анкету Олівера Твіста:
1.ім'я-
2.вік-
3.батьки-
4.освіта-
5.зовніш
ність-
6.заняття-
7.характер-
Підручник | Матеріали до уроку | Завдання | Термін виконання |
---|---|---|---|
Перегляньте презентацію життя і творчості Чарльза Діккенса Запишіть і запам'ятайте: Чарльз Діккенс - найвидатніший англійський романіст Вікторіанської доби, в творчості якого вдало поєднуються риси романтизму і реалізму. Реалізм - об'єктивне і правдиве зображення світу та буденного життя в усіх його проявах. Творчість Діккенса можна поділити на два періоди: ранній (до кінця 1840-х рр.) і зрілий (після 1840-х рр. і до смерті). Твори письменника першого періоду приваблюють багатством життєвого матеріалу, необмеженою уявою, незабутнім добрим гумором і неперевершеним умінням зображати жахливе. Трактування проблем добра і зла , а також внутрішнього світу героїв спрощені: позитивні персонажі, як правило, надто ідеальні, до того ж , у фіналі творів у них невмотивовано з'являються багаті родичі або спадщина як нагорода за їхню зразкову поведінку, а негативні - обов'язково постають виплодками пекла і караються. Саме до таких творів відноситься роман "Пригоди Олівера Твіста". Він відкриває низку діккенсівських "романів виховання" (тобто таких, що розповідають про становлення характеру персонажа від дитячих рокві до початку самостійного життя). Перегляньте відеопрезентацію та прослухайте аудіокнигу (скорочений варіант) роману Ч. Діккенса "Пригоди Олівера Твіста" | Прослу хайте запропо новану аудіокнигу (друга колонка уроку). | До 15.12.2022. |
Підручник | Матеріали до уроку | Завдання | Термін виконання |
---|---|---|---|
Запишіть і запам'ятайте: У романі особлива роль відводиться собору Паризької Богоматері - величній пам'ятці французької середньовічної архітектури. Собор - це не просто місце дії твору, це його ідейно-композиційний центр, грандіозний образ-символ епохи, в якому втілений її дух і колорит, її філософсько-істрична істина. Собор будувався протягом тривалого часу, з XII до XV ст. В ньому поєдналися різні архітектурні стилі: романський, стиль раннього середньовіччя, і готичний, стиль пізнього середньовіччя. Романський стиль - це втілення теократії, абсолютна влада догми. Готичний стиль - це вільний розвиток і боротьба ідей. Собор утілює романтичний принцип "Усе в усьому". Собор - символ духовності, символ вічності.. Собор - символ християнства на шляху до добра. Собор - величний символ неповторного таланту французьких майстрів, яких надихала християнська мораль і віра. | Напишіть твір на одну із запропо нованих тем: "В.Гюго - великий романтик Франції"; "Боротьба добра і зла на зламі епох в романі В.Гюго "Собор Паризької Богомате рі". | До 08.12.2022. |
Підручник | Матеріали до уроку | Завдання | Термін виконання |
---|---|---|---|
Запишіть і запам'ятайте: Третій із центральних образів роману, образ Есмеральди, найбільш романтичний. Есмеральда - втілення краси й молодості, душевної чистоти й доброти. Гренгуарові, який уперше її побачив, "вона здалася надприродною істотою". "Від її голосу, як і від її танцю та її краси, віяло чимось незбагненним і чарівним, чимось чистим і дзвінким, легким і окриленним... Такою вона народилася, закохана в танець шум, широкий простір..." Есмеральда - уособлення фізичної і душевної краси народу, його високої і чистої моралі, що протистоїть злу й жорстокості феодально-теократичного світу. Вона мов та дивовижна перлина серед бруду і жорстокості Дівчина стає жертвою феодального правосуддя та церковного бузувірства. З образом Есмеральди у роман входять такі страхітливі явища з життя пізнього середньовіччя, як процеси над відьмами і суди інквізиції, жорстокі, породжувані церковним догматизмом та грубими забобонами. | Поміркуй те: "Яка роль у романі відводить ся собору Паризь кої Богомат тері" (усно). | До 02.12.2022. |
Підручник | Матеріали до уроку | Завдання | Термін виконання |
---|---|---|---|
Запишіть і запам'ятайте: Тема пробудження третього стану в його найнижчих верствах знайшла своє символічне вираження в образі Квазімодо. Квазімодо невіддільний від образу собору Паризької Богоматері - він породження собору, його жива душа; після зникнення Квазімодо собор "став бездушним, мертвим. Відчувалося, що йому чогось бракує: це - величезне тіло, яке немов утратило життя, це - скелет..." На початку роману Квазімодо - це істота, яка ще тільки нагадує людину. І справа не лише в його незвичайній потворності, яка відгороджує його від людей, а й у тому, що його душа в цьому спотвореному тілі теж спотворена. У перших книгах роману Квазімодо - раб, вірний пес, який сліпо й бездумно служить своєму господареві, архидиякону собору Клоду Фролло. Ще сплять його розум, свідомість, а без цього немає людини. Переродження Квазімодо починається з того моменту, коли скривджена ним Есмеральда дає йому напитися води. Дівчина платить йому добром за зло і своїм співчуття пробуджує в ньому людину. Квазімодо перероджується, стає втіленням добра й моральної краси. Ця метаморфоза героя символізує перетворення середньовічного плебсу в народ, у якому письменник убачав носія вищих моральних якостей, людяності й справедливості. Перегляньте художній фільм, знятий за романом В. Гюго "Собор Паризької Богоматері" | Дайте коротку відповідь на запитання: "Який фрагмент з фільму змусив вас хвилюва тися?" (3-4 речення). | До 01.12.2022. |
Підручник | Матеріали до уроку | Завдання | Термін виконання |
---|---|---|---|
Запишіть і запам'ятайте: Теократія -форма державного праввління,за якої політична влада належить духовенству, або главі церкви, що обгрунтовувалося волею Бога. Найскладнішим у романі є образ Клода Фролло, архидиякона собору Паризької Богоматері. З одного боку в ньому знайшов відображення процес вивільнення людської свідомості з-під влади церковно-аскетичної догми. Але свідомість Клода залишається в полоні грубих забобонів, і йому здається , що дівчина, яку він нестямно любить, підіслана дияволом, аби згубити його душу. З другого боку, Клод Фролло виступає як носій феодально-теократичного начала, середньовічного насилля і жорстокості. Загалом же вчений-аскет Клод Фролло - і жертва і кат водночас: жертва церковно-аскетичних догм, які скалічили його розум і спотворили душу, кат щодо Есмеральди, яку він занапащає, виявляючи природу феодала-насильника Перегляньте презентацію за романом В. Гюго "Собор Паризької Богоматері" | Підготуйте коротку історію життя від імені Єсмеральди (письмово) | До 23.11.2022 |
Підручник | Матеріали до уроку | Завдання | Термін виконання |
---|---|---|---|
Запишіть і запам'ятайте: Автор точно датує початок дії роману - 6 січня 1482р. Роман починається зі змалювання строкатих юрб, низів суспільства. Свято на честь прибуття фландрських послів, містична вистава поета-невдахи Гренгуара, карнавальна процесія з "папою блазнів" на чолі, Двір чудес, соціальна клоака середньовічного Парижа, - всюди головним героєм виступає натовп. Автор ставив своїм завданням показати, як пробуджується забитий і безправний третій стан, як з аморфного середньовічного плебсу зароджується новочасна демократія. Це повстання трюанів, які штурмують собор Паризької Богоматері, щоб визволити Есмеральду. Це бурхлива реакція жителів Двору чудес на несправедливість правосуддя, жертвою якого стала їхня улюблениця Есмеральда Для Гюго є важливим, що на штурм собору повстанців вело моральне почуття і моральна ідея. Перегляньте художній фільм, знятий за романом В. Гюго "Собор Паризької Богоматері" | Перегляньте рекомендо ваний фільм | До 18.11.2022. |
Підручник | Матеріали до уроку | Завдання | Термін виконання |
---|---|---|---|
Користуючись базою інтернету, випишіть цікаві факти з життя Віктора Гюго" (в підручнику матеріалу немає). | Запишіть і запам'ятайте: Віктор Гюго (1802-1885) почав свою літературну діяльність як поет, але в історії світової літератури він прославився як видатний французький письменник. "Собор Паризької Богоматері" (1831) -перший великий твір Гюго, він отримав визнання шедевру романтичного роману. Час дії - похмура доба Середньовіччя кінця XY ст., багата сильними характерами, , великими пристрастями, подвигами і мученичеством в ім'я переконань. Це час, коли палають вогнища інквізиції, особливо загострюється боротьба вічних світових начал: добра і зла, любові і ненависті, прекрасного і потворного. Перегляньте художній фільм, знятий за романом В. Гюго "Собор Паризької Богоматері" | 1.Випи шіть цікаві факти з життя В. Гюго. 2. Пере гляньте рекомендо ваний фільм. | До 11.11.2022 |
Підручник | Матеріали до уроку | Завдання | Термін виконання |
---|---|---|---|
Повторіть матеріал підручника (с. 52-78) та записи в зошиті за темою "Романтизм" | Контрольна робота за темою "Романтизм: творчість Г. Гейне, Дж. Байрона". Початковий та середній рівні ( кожна правильна відповідь - 1 бал) 1. Ознаками романтизму є: а) християнські мотиви, наявність героїчних епосів; б) мотиви самотності, бунту, нескореності; в) віра у велич Розуму, Природи; г) гуманізм, піднесення земної краси, міфологізм. 2. В оригіналі вірша "На півночі кедр одинокий..." постають поетичні образи: а) кедра і пальми; б) кедра і смереки; в) ялини і дуба; г) сосни і пальми. 3. У рядках Незнана красуня на кручі Сидить у самоті, Упали на шати блискучі Коси її золоті,- наведено портрет героїні вірша: а) "Не знаю, що стало зо мною..."; б) "Мій дух, як ніч..."; в) "Коли розлучаються двоє...": г) "Хотів би жити знов у горах...". 4. У рядках вірша Дж. Байрона Веди мене на хмурі скелі, Де стогне грізний океан,- ужито художні засоби: а) метафору, епітети; б) гіперболу, анафору: в) порівняння, епітети; г) інверсію, епітети. 5. У творі "Паломництво Чайльд Гарольда" зображено: а) трагедію життя "маленької людини"; б) історію падіння та злетів визначної історичної особтстості; в) природу, історію і культуру Європи; г) пошуки істини вченого-філософа. 6. Мазепа з однойменної поеми Дж. Байрона розповів шведському королю про: а) покарання за кохання; б) першу виграну велику битву; в) двобій з польським магнатом; г) падіння коня на кінних змаганнях. Достатній рівень ( 3 бали) 7. Виконайте цілісний аналіз поезії Г. Гейне "Не знаю, що стало зо мною...", або "На півночі кедр одинокий..." (за вибором). Високий рівень (3 бали) 8. Дослідіть ознаки романтизму в поемі Дж. Байрона "Мазепа". | Виконайте контрольну роботу | До 08.11.2022. |
Підручник | Матеріали до уроку | Завдання | Термін виконання |
---|---|---|---|
Прочитайте історію створення поеми "Паломництво Чайльд Гарольда" (підручник, с.65). | Запишіть і запам'ятайте: Поема - віршований твір, у якому зображені значні події та яскраві характери. Розповідь супроводжується розкриттям авторських переживань і роздумів. Поеми бувають героїчні, дидактичні, сатиричні, бурлескні, ліро-драматичні, романтичні. Поема "Паломництво Чайльд Гарольда була опублікована в 1812 році і одразу прославила Байрона. Шлях паломництва героя збігається з маршрутом подорожі автора: ПОртугалія, Іспанія, Мальта, Албанія, Греція. Композиція поеми 1-ша пісня : подорож Португалією, Іспанією; 2-га пісня: подорож Грецією, Албанією, Туреччиною; 3-тя пісня: подорож Бульгією. Швейцарією 4-та пісня - подорож Італією. Поемі властиві щирий тон душевна відкритість, заглибленість у власні думки. Чвйльд Гарольд - це розчарований, спустошений життям герой, якого заполонило бажання втекти від блискучого вищого світу в екзотичні країни. Поет розмірковує про долю Європи, ро Наполеона, про сумну долю Італії, що стогне під австрійським гнітом. Закінчується поема гімном розбурханому морю, образ якого лейтмотивом проходить через вс. поему. Це один із найулюбленіших символів Байрона. | Літературний коментар (с. 68-70) переказувати | До 28.10..2022. |
Немає коментарів:
Дописати коментар